DOBLES TITULACIONS A LA UIB

El proper curs acadèmic 2015-16 es posen en marxa a la Universitat de les Illes Balears dues noves dobles titulacions:

• Doble grau d’Administració d'Empreses i de Turisme (306 ECTS, 5 cursos)
  • Doble grau d’Economia i de Turisme (324 ECTS, 5 cursos)

Aquestes dues dobles titulacions permetran a l'alumne obtenir dos graus oficials en un total de cinc cursos acadèmics. L'estructura del primer curs d'ambdues dobles titulacions és la mateixa, i a partir del segon curs el pla d'estudis de cada titulació difereix. El doble grau GADE-GTUR s’impartirà íntegrament en horari de matí, mentre que l'horari del doble grau GECO-GTUR serà de matí i horabaixa.

Es tracta de dues titulacions molt demanades tant pels estudiants com pel nostre sector empresarial. La realització d'aquestes dobles titulacions proporcionarà a l'alumne una visió global, per un costat, de l'administració d'empreses i el turisme, i per l’altre, de l'economia i el turisme, millorant així la seva formació i ocupabilitat.

Podeu trobar-ne més informació a: