MIRÓ A 1r d'ESO

miroEl món de Miró

Arran de l'exposició La llum de la nit de Joan Miró, que vam visitar durant el primer trimestre, amb els alumnes de 1r d'ESO vam estudiar la biografia de l'artista, els símbols en la seva obra, així com les tècniques que emprava, suports, procés creatiu...

Vam aprendre a fer la fitxa tècnica d'una obra artística a partir d'una obra de l'exposició que cadascú va escollir, vam interpretar el llenguatge plàstic de Miró a partir de la simulació d'un somni, el qual vam reflectir tant plàsticament com per escrit.

D'aquestes interpretacions surrealistes fetes pels alumnes ara en podeu xalar en un espai que el departament de plàstica ha adequat per fer exposicions temporals al centre.

Us convidam a visitar l'exposició que hem organitzat i que hi  xaleu tant com l'alumnat ho han fet creant-ho!