TALLERS A 1r ESO

maica i arielTALLERS DELS PROGRAMES OBRINT PORTES I SALUT JOVE A 1r D'ESO

Com cada any al centre, l'equip de tutors i tutores de 1r d'ESO aprofitam l'oportunitat que ens ofereixen des de l'Ajuntament de Ciutadella i el Consell Insular per introduir hàbits sans entre el nostre .alumnat.

Durant aquest primer trimestre hem fet els dos primers tallers que ens ajuden a treballar per una educació més holística. El primer, Connectats sempre, té en compte les problemàtiques de les xarxes socials pel que fa a les addiccions o la pèrdua d'intimitat que poden representar per als alumnes i els donen instruments útils perquè siguin més conscients a l'hora de prendre decisions personals i, per tant, ser un poc més lliures.

Per altra banda, també hem realitzat un taller novedós i important sobre Higiene postural. En aquest hem reflexionat sobre les postures que adoptam en seure en una cadira i la incidència que té en la respiració, la concentració, la relaxació... Els estudiants seuen durant moltes hores i tenir bons hàbits és bàsic.
Ambdós tallers han estat molt ben acollits pels alumnes i n'hem extret valoracions molt satisfactòries. Des d'aquí donam les gràcies afectuoses als monitors que ho han fet possible: Maica, Cati i Ariel. Fins al proper curs.