ATENCIÓ: Convocatòria extraordinària de Proves d'Accés a cicles formatius

S'han convocat proves extraordinàries d'accés a cicles formatius per dia 3 i 4 de setembre. La matrícula s'ha de fer al centre on s'ha realitzar la prova, entre de l'1 al 9 de juliol de 2013 (ambdós inclosos). A Menorca són:

• Grau mitjà: IES Josep Miquel Guàrdia (Alaior)
  • Grau superior, opció d'humanitats i ciències socials: IES Josep M. Quadrado (Ciutadella)
  • Grau superior, opció de ciències de la salut i mediambientals:IES Cap de Llevant (Maó)
  • Grau superior, opció de ciències i tecnologia: IES Pasqual Calbó i Caldés (Maó)

més informació    formació professional     pdf

PQPI a VINCENZA

Aquesta setmana els nostres alumnes de PQPI finalitzarán les práctiques en empreses italianes de lampisteria. Després de la primera setmana d'adaptació i de preparació lingüística a la ciutat, en la que també ens feren una visita turística pel casc antic, els alumnes han començat a treballar en les empreses per un període de dues setmanes. La tornada està prevista per al pròxim cap de setmana.

foto noticia

Proves d'accés a grau superior 2013- Resultats provisionals

Aquest és el llistat amb les qualificacions provisionals de les proves d'accés a grau superior, opció de ciències i tecnologia:

pdf

S'obre el termini de reclamacions contra aquesta llista: d'avui 17 fins al 21 de maig.

Dia 27 de maig es publicarà el llistat definitiu d'aptes i no aptes, i es lliuraran els certificats d'aptitud corresponents.

.

Formació Pràctica de PQPI a empreses d'Itàlia.

Dos alumnes de PQPI de Lampisteria i Climatització del nostre centre, Miquel Carreras i Raul Pizarro han iniciat aquesta setmana les seves pràctiques formatives en empreses de la ciutat italiana de Vincenza, acompanyats de la seva tutora y la coordinadora de mobilitat.

La seva partida ha estat subvencionada amb dues beques en el marc del projecte de mobilitat per FP Leonardo da Vinci, destinat a alumnat de PQPI i Grau Mitjà. La durada de l'estada serà de tres setmanes, i inclou un curset intensiu d'italià per l'alumnat.Leonardo-logo

vincenza aeroport3

.

CURS SOIB : MUNTATGE I MANTENIMENT D'INSTAL.LACIONS DE CLIMATITZACIÓ I VENTILACIÓ EXTRACCIÓ.

Obert el termini per la inscripció d’aquesta acció formativa dirigides prioritàriament a treballadors i treballadores desocupats.

Requisits dels alumnes: Major de 16 anys  i nivell ESO o equivalent.

Inici Curs : 22/04/2013   Acabament: 9/07/2012

Prova de nivell alumnes sense requisits : 15/04/2013

Informació i inscripcions: IES Josep Maria Quadrado

c/ Mallorca 65 - Ciutadella de Menorca

INSCRIPCIONS : 08/04/2013 a 12/04/2013   de 8:00 a 13:00 h

Certificació professional que s'obté:

• Certificat acreditatiu de la competència per a la manipulació d'equips amb sistemes frigorífics de qualsevol càrrega de refrigerants de gasos fluorats.
  • Nivell bàsic en prevenció de riscos laborals
.

PROVES D’ACCÉS A CICLES FORMATIUS:

Matrícula: del 5 al 15 de març de 2013, ambdós inclosos.
Les sol·licituds s’han de presentar a la secretaria del centre on es vol realitzar la prova.
Data de realització de la prova d’accés a grau mitjà: dia 6 i 7 de maig de 2013

Data de realització de la prova d’accés a grau superior: dia 8 i 9 de maig de 2013.

Centres que fan la prova d’accés a cicles formatius de grau mitjà:
IES Joan Ramis i Ramis (Maó)
IES Maria Àngels Cardona (Ciutadella)

Opció i Centres que fan la prova d’accés a cicles formatius de grau superior:
Opció HUMANITATS I CIÈNCIES SOCIALS: IES Pasqual Calbó i Caldés (Maó).
Opció CIÈNCIES DE LA SALUT I MEDIAMBIENTALS: IES Cap de Llevant (Maó).
Opció CIÈNCIES I TECNOLOGIA: IES Josep Maria Quadrado (Ciutadella).

Més informació:    Document resum                   Pàgina web conselleria