Sistema educatiu Batxillerats Selectivitat Formació professional
  • Amb el títol de Graduat en Secundària Obligatòria es pot cursar quasevol modalitat de Batxillerat.
  • Té dos anys de durada amb una triple finalitat de formació general, orientació i preparació per estudis superiors, universitaris o professionals.
  • Existeixen 3 modalitats de Batxillerat.
BATXILLERAT
CENTRES DE MENORCA ON S'IMPARTEIX
Batxillerat de Ciències i Tecnologia

IES Maria Àngels Cardona - Ciutadella
IES Biel Martí - Ferreries
IES Josep Miquel Guàrdia - Alaior
IES Joan Ramis i Ramis - Maó
IES Pascual Calbó Caldés - Maó
IES Cap de Llevant - Maó

Batxillerat d'Humanitats i Ciències Socials

IES Maria Àngels Cardona - Ciutadella
IES Biel Martí - Ferreries
IES Josep Miquel Guàrdia - Alaior
IES Joan Ramis i Ramis - Maó
IES Pascual Calbó Caldés - Maó
IES Cap de Llevant - Maó

Batxillerat d'Arts

Escola d'Arts i Oficis - Maó
(Via referida a plàstiques, disseny i imatge)
IES Josep Maria Quadrado - Ciutadella
(Via referida a arts escèniques, música i dansa)

• La promoció de 1er a 2on de Batxillerat només és possible amb un màxim de dues matèries suspeses. Per obtenir el títol de Batxiller és requisit indispensable haver aprovat totes les matèries.
  • Els alumnes que a segon de batxillerat obtenguin una nota mitjana igual o superior a nou punts poden obtenir la menció de Matrícula d'Honor en el seu expedient acadèmic i Llibre de qualificacions. Aquesta menció possibilita la matrícula gratuïta al primer curs d'Universitat.
  • Per accedir de forma directa als Cicles Formatius de Grau Superior s'exigeix haver cursat certes matèries al llarg de Batxillerat. En cas de no complir els requisists es pot exigir la superació d'una prova.